en
0031 (0)33 4621150

Werving van respondenten

Inview Veldwerk beschikt over een eigen panel met een diversiteit aan respondenten.
In eerste instantie hebben wij dit panel opgezet voor eigen gebruik tijdens de uitvoer van smaak- en producttesten. Wij merkten echter dat de behoefte groeide onder onze klanten om ook voor andere (kwalitatieve) onderzoeken respondenten via Inview in te zetten. Dit was de basis om langzaam te bouwen aan een veelzijdig panel, geschikt voor zowel kwantitatieve als kwalitatieve onderzoeken.

Met name rondom Amsterdam, Amersfoort en Rotterdam hebben wij duizenden respondenten die wij selecteren voor de meest uiteenlopende onderzoeken. Wanneer dat verwacht wordt, zijn onze respondenten voorbereid en (digitaal) aanwezig zodat jouw onderzoek soepel kan starten.

Ons panel wordt ingezet voor o.a.:

  • Kwalitatieve (online) groepsgesprekken en individuele interviews
  • Online community
  • CLT zoals smaak- en producttesten, verpakkingsonderzoek
  • Eyetrack- en neuro-onderzoek
  • (i)HUT

Specifieke werving
Daarnaast verzorgen wij ook (face-to-face) werving op locatie. Dit is een uniek concept, waarbij je steeds weer te maken hebt met nieuwe respondenten. Face-to-face werving is mogelijk bij diverse vormen van (kwalitatief) onderzoek. Bepaalde onderzoeken vragen zelf om deze aanpak, omdat het bijvoorbeeld gaat om shopper onderzoek, belevingsonderzoek of merk- of naamsbekendheidonderzoek.

Onze interviewers kunnen op specifieke locaties (in/bij winkels, winkelgebieden, wijken, etc.) staan om de juiste respondenten te werven voor jouw marktonderzoek. Uiteraard volgens de gewenste criteria.  De opvolging, het inplannen en afhandelen van de incentive verzorgen wij ook.

Wil jij jouw volgende werving via Inview laten verlopen? Wij vertellen je er graag meer over.

Ik wil meer weten

>>>Werving van respondenten

Wij helpen u graag verder

neem contact op